zondag 15 januari 2012

Algemene informatie

Mijn inspiratie om een fietstocht te maken naar Santiago de Compostela is ontstaan door het tv programma "de wandeling" in december 2010.
De drang naar deze uitdaging werd steeds heviger en besloot deze tocht te maken als ik stop met werken.In 2012 is het zover.
Op 24 januari 2011 ben ik lid geworden van het Nederlands Genootschap van St. Jacob. Mijn lidmaatschap nummer is 19986.
Op 1 mei van 2011 ben ik met mijn voorbereiding begonnen door het inwinnen van informatie d.m.v. Internet,lectuur en kennismaking met deelgenoten die deze tocht reeds volbracht hebben.
Vandaag is mijn voorbereiding al in ver gevorderd stadium en ligt de tocht in het verschiet .
De vertrekdatum is op 29 april gepland.
Het doel van de tocht is het los komen van mijn werkperiode en dagelijkse beslommeringen naar een nieuw leven als gepensioneerde.














- Posted using BlogPress from my iPad




Location:Haelen

1 opmerking:

  1. Hoi Frans,
    Even kiken of het via blogspot ook lukt.
    Gr. Har

    BeantwoordenVerwijderen