vrijdag 1 mei 2015

Dag 11 Arnhem - Wannssum

Hallo volgers,

Om 09.00 uur start klaar, de Stayokay verlaten door centrum Arnhem richting
Huissen, van hieruit Naar de neder-Rijn met Looveer over gestoken naar Loo richting Pannerden. Bij Pannerden over naar Millingen a/d Rijn .

Vervolgens
via fietspad langs de Waal tot Nijmegen via binnenstad naar Plasmolen,Middelaar ,Gennep met veerpont naar Afferden langs de maas naar Bergen . Weer veerpont waarvan ik een foto moest maken. Volgens de route zou ik een oversteek maken en richting naar Well en Wellerlooi.

Ik ben Vierlingsbeek , Maashees naar Wannssum gegaan waar ik gisteren een overnachting heb geregeld bij vrienden op de fiets. Dus heel relaxed aangekomen en geweldig ontvangen.
Morgen ga ik op mijn gemak huiswaarts en hoop tegen de middag te arriveren.
Bijna geen bijzonderheden wel nodigde mij 3 dames in volvo x90 mij uit voor een bak koffie in de buurt van Pannerden. Dit kwam volgens route ging een weg door de weilanden naar de oude waal echter liep dood geen veerpont.
Deze dames hadden ook deze weg gekozen.
Bij terugrijden naar veer Millingen trof ik deze dames weer en toen kwam de uitnodiging echter ik had net koffie gedronken . Jammer maar wat moet je met 3 dames een teveel voor een trio kop koffie, haha.
Bij het veer heen en weer over de Rijn is slechts voor fietsers, waar er zeker al 20 stonden te wachten zelfs al 40 minuten.

Verder vandaag wel mooi weer tenminste het zonnetje schijnt wel fris maar veel beter dan dat ik gewend was de laatste dagen.

tot morgen

Frans



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Wanssum

2 opmerkingen:

  1. Hoi Frans,
    waarschijnlijk ben je al thuis een dikke proficiat je hebt het toch maar weer gedaan.
    Ga nu maar lekker met Jeanne genieten van een welverdiende vakantie.
    Groetjes vanuit Horn,
    Henk en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frans,
    waarschijnlijk ben je al thuis een dikke proficiat je hebt het toch maar weer gedaan.
    Ga nu maar lekker met Jeanne genieten van een welverdiende vakantie.
    Groetjes vanuit Horn,
    Henk en Maria

    BeantwoordenVerwijderen