zondag 29 april 2012

Eerste dag

De dag begon zo mooi met zoveel belangstellende ,vrienden, kennissen en onderweg moest ik in Horn en Heel een stop maken.Mijn voortassen aan de fietsen leverden toch wat problemen op. Het sturen was zeer moeilijk.
samen met mijn vriend Huub en begeleider hebben we nog geprobeerd de tassen anders te bevestigen echter dit was uiteindelijk ook niet de oplossing.
dus weer in de oude positie gezet.In Hepener heb ik van Huub afscheid genomen en de weg vanaf nu alleen vervolgt.Tot Maastricht geen probleem echter in Eysden werd ik door een wielerwedstrijd omgeleid en kwam via een omweg in Vise en vervolgens raakte ik het spoor helemaal bijster en kwam zodoende niet in Val Dieu en Clermont.Mijn navigatie heeft me uiteindelijk weer naar Theux gewezen en vervolgens via omwegen in Stoumont,La Gleize en dan weer terug naar Raher. Het voornaamste is dat ik weer op de route ben.Op 50km van Bastogne.In Raher heb ik na 12 keer vragen bij diverse mensen ,chambre hotes ,heel lieve mensen gevonden die mij onderdak wilden geven en mocht er zelfs mee eten ,douchen en een bed.
Wat wil je nog meer na een fietsdag van meer dan 150 km en 11 uur onderweg te zijn geweest is het nu rusten bij deze lieve mensen






- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Raher

2 opmerkingen:

  1. Hallo Frans,

    Nou zeg, 150 km is niet niks. Neem maar niet teveel hooi op je vork, de route is nog lang.
    Vandaag zul je in ieder geval mooi weer hebben, de voorspellingen zijn goed.
    Ik kijk uit naar je volgend verslag !

    Frans, Budel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frans,

    Jammer dat we je niet konden uitzwaaien.
    De foto's komen we later wel bekijken. Fijn dat je een goede slaapplek hebt gevonden.
    Vandaag was het super weer.
    Succes verder!

    Groeten,
    Fam. Heldens.

    BeantwoordenVerwijderen