vrijdag 27 april 2012

Klaar voor de start?

Beste vrienden,kennissen,volgers etc.

Zoals jullie kunnen zien is mijn bike er klaar voor.Het is slechts een kwestie van starten.In april heb ik nog 300 km op deze fiets getraind en op mijn race 400 km dus met conditie zit het goed. Mijn blessure is zogoed als genezen en sta te popelen om te vertrekken.
Verder dank voor alle mailtjes, telefoontjes en kaarten met succes en goede reis wensen.
Ook aan diegene die zondag mij komen uitzwaaien in Haelen,ik laat mij verrassen.
Tot zondag of weerzien in de blog of mail.



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Haelen

2 opmerkingen:

  1. Als jij er net zo gelikt uitziet als je fiets dan lukt het wel. Succes en tot later. Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frans,
    Het gaat gebeuren! Prima getraind, zo lees ik.
    Laat als een echte pelgrim alles op je afkomen, neem alles zoals het komt, relaxed, vol vertrouwen.
    Ik wens je een fantasische tocht toe!
    May

    BeantwoordenVerwijderen