zaterdag 26 april 2014

Dag 4 rustdag in Höxter

Hallo Volgers,

Ik ben zo vrij geweest een dagje rust te nemen want de benen waren naar de kl....ten zoals ik heb laten weten.
Na een redelijke nachtrust alleen in de jeugdherberg heb ik ontbeten en ben de stad Höxter ingelopen ongeveer 3 km tot in centrum.Vanuit de jeugdherberg dit keer bergaf.In de stad was markt en gezellig druk met veel terasjes.
In Höxter veel vakwerk huizen of van dien aard uit de vorige eeuw en zelfs 19de.











Dit zijn een aantal van de foto's die ik geschoten heb.
Na de middag heb ik Schloss Corvey bezocht ,dit is echt de moeite waard.
Iedereen die in de gelegenheid is of in de buurt van Höxter moet dit Schloss bezoeken.











Dit is slechts een kleine greep uit het aantal foto's .Diegene die interesse heeft mag ze thuis bekijken.
Vandaag 5 uur onderweg geweest met bezoek stad en bezichtiging Schloss terug naar Jeugdherberg en gaan rusten.
Zoals ik al eerder in mijn titel aankondigde rustdag.
Zo gezegd zo gedaan en heb enkele uren geslapen en verzorging gepleegd.
Om 18.00 uur eten in de Jeugdherberg was helaas geen hoogstaand diner echter het kon er net mee door, een cafetaria was beter geweest.
Nu een biertje en dit verslag schrijven.
Gelukkig zijn er nu wel andere gasten in jeugdherberg waarmee je een gesprek kan voeren zelfs een vader met 3 dochters die er mogen zijn. Dan heb ik mij netjes uitgedrukt.
Hierbij laat ik het en ga kijken wat de avond brengt in ieder geval buiten een onweer.

Tot morgen

Frans


Geen opmerkingen:

Een reactie posten