dinsdag 21 april 2015

Eerste dag zit erop

Hallo volgers,

Rondje Nederland is begonnen !
Om 9.00 uur vertrokken richting Nederweert/Someren. Vanaf Someren door bos en hei tot Geldrop.Daarna Eindhoven de knooppunten in de stad blijven moeilijk te vinden daardoor een uur om door Eindhoven te komen.

Van hieruit richting Oirschot-Diessen-Hilvarenbeek-Alphen, echter i.p.v. Alphen ben ik richting Gilze waardoor ik een omweg van ruim 20 km heb gemaakt.
Maar dat zijn jullie van mij gewend.

Omstreeks 17.00 uur was ik in Ulvenhout.Hier heb ik een terrasje genomen omdat ik pas om 18.00 uur terecht kon bij gastgezin.
Vandaag een ritje van 140 km.
Het zonnetje was er wel maar met een fris tegenwindje hebben wij de eerste dag getrotseerd.
Ik heb een aantal foto's gemaakt echter blog accepteert ze niet.
Dat euvel moet ik nog onderzoeken dus foto's later.
De gastvrouw heeft cili on carne gemaakt en courgette soep vooraf. Dat heeft gesmaakt. Daarna ben ik dit blogje gaan maken.
Om negen uur koffie en wat kletsen met de gastvrouw.
Inmiddels is het 22.00 uur en ga ik eindigen en hoop morgen meer inspiratie te hebben.

tot morgen


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Ulvenhout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten