maandag 20 april 2015

Morgenvroeg 08.30 uur vertrek

Hallo volgers,

Op moment bezig met mijn laatste controle ,het kriebelt enorm en het kan niet snel genoeg morgenvroeg worden.
Met een voorbereiding van 4000 fiets kilometers vanaf 1 november moet het conditioneel geen probleem zijn. De fiets is weer startklaar gemaakt middels een grote beurt en voorzien van dragers en andere attributen.( zie foto morgen)
De tassen zijn gevuld en kunnen aan de fiets.
Mijn eerste doel ligt in de buurt van Ulvenhout bij Breda en probeer daar vanavond een slaapplaats te regelen.
Ik ben lid van "vrienden op de fiets " deze geven slaapgelegenheid voor fietsers. Verder maak ik gebruik van hostels indien in de buurt of anders in mijn tentje.
Nu nog even gezellig samenzijn en lekker slapen en gezond weer op.

Tot morgen

Frans

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Haelen

1 opmerking:

  1. Hoi Frans,
    Een goede fiets dag gehad ?
    Het was vandaag een heerlijke (fiets)dag heb jij dat ook zo ervaren.
    Laten weten hopen dat het voorlopig zo blijft.
    We wensen je veel succes,
    Henk en Maria

    BeantwoordenVerwijderen