donderdag 9 juni 2016

Nog 12 uur voor de start

DInsdag nog even met clubje naar Kevelaer gefietst , kaarsje opgestoken voor de goede afloop.
Woensdag mijn fiets opgehaald ,de service beurt is wel nodig geweest, veel moeten vervangen echter weer tip top in orde.
Donderdag mijn tassen ingepakt en laatste inkopen gedaan.
Nog tuin in orde gemaakt en nog wat bezoek gehad van vrienden welke mij succes kwamen wensen voor de reis
Laatste controle fiets en staat plat, dus de hele zaak weer er vanaf gehaald en naar oorzaak gezocht.
Geen lek echter een lekkende ventiel ,dus nieuwe erin en hopelijk blijft de band hard zodat ik morgenvroeg zonder problemen kan vertrekken.
Mijn eerste eindpunt is Nideggen in de Eifel, ik schat een 130 km voor de boeg.
MIjn ervaringen van de eerste dag kunnen jullie lezen morgenavond of zaterdag.

Nog een klein concert pianoconcert voor mijn vrouw.

Tot morgen
Frans

1 opmerking: