maandag 20 juni 2016

Vias Eindpunt van mijn fietstocht naar de middellandse zee

Na een goede nachtrust bij mijn dochter en  Ed ben ik vanmorgen toch met een schuldgevoel opgestaan.
Herstellende van wat lichamelijke pijntjes zoals knie ,zitvlak en spierpijn.
Begin te relativeren had het anders gekund , moet ik mij een verwijt maken.
Nee dus het lot heeft zo bestemd, het fietsprobleen. , as gebroken na interne inspectie.
Dus vandaag met gezin Maud naar het strand geweest en even gerelexd .
De blog geschreven en hier houd " de groene weg naar de middellandse zee " op.
Groen was hij  ,echter na 10 dagen  slecht weer met af en toe een bleek zonnetje ,heb ik deze tocht niet genoeg rust genomen om tot deze opgave te besluiten.
Of er weeri een tocht komt zit in de toekomst.
Zonder goeie navigatie in ieder geval niet, en met minder tijdsdruk. Doucement zoals de franse zeggen en dat moet  ik hebben en niet alleen kilometers , ook de tijd nemen zeer belangrijk om een tocht te doen slagen.
Volgets bedankt voor de ondersteuning en tot een weerzien ?


Frans jessen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten