maandag 6 mei 2013

Bludenz

Hallo Volgers,
Zoals jullie hebben geconstateerd is mijn publiceren vandaag gelukt onder het genot van Italiaans eten.
In dit restaurant hebben ze gratis w-lan.
Dus 2 vliegen in een klap lekker gegeten en mijn blogs van 2 dagen verzonden.
Morgen wacht mij een zeer zware etappe over de passen 2000 meter.
Terwijl ik hier zit te eten regent het buiten pijpestelen.
Het vrouwtje van de BB heeft mij een paraplu geleend,lief he.
nu stop anders wordt het eten koud,
Chiao
frans
Bij dit Italiaans restaurant heb ik mijn blog kunnen publiceren.



Verder wil nog mededelen dat in Bludenz de Milka fabrieken staan en hele stad ruikt naar chocolade.



2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacques Schulpen7 mei 2013 om 09:18

    Hallo Frans,

    Wat goed dat je Oostenrijk al hebt bereikt. Mooi gebied daar bij de Bodensee.
    Google maps is handig om je ook op de kaart te volgen.
    Veel zon en een goede verdere reis toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen