maandag 6 mei 2013

Dag 9 Lindau-Bludenz Oostenrijk

Hallo Volgers,

Na een onrustige nacht vertrokken om 08.15 uur exact .
Deze onrust komt waarschijnlijk omdat ik niet zeker ben van een slaapplek in Bludenz.
Het eerste gedeelte van rit van vandaag voert mij nog steeds langs de Bodensee tot in Bregenz-Hard.
Vervolgens via Hochst-Lustenau-Hohenems-Mader en Nofels met fietspaden
over Oostenrijks grondgebied met aan de rechterzijde Zwitserland met dorpjes tegen de Alpen geplakt









Na Nofels bereik ik Feldkirch waar ik op een mooi plekje van de stad koffie drink en weer mijn lunch pakketje verorber.



Nog een 25 km naar Bludenz met onder weg nog 2 plaatjes






Inmiddels aangekomen in Bludenz en gezocht naar mijn Dachgeber gezin.
Gevonden echter niet thuis ,gebeld geen gehoor en ondanks mijn mail gisteravond geen contact.
Dus nu is goeie raad duur.
In mijn boekje staan adressen van pensions en BB dus deze gebeld en een bezocht echter alle geen resultaat.
De laatste die ik belde was raak ,een vrouw met man van bijna 80 die nog een BB runnen en ze had meer pelgrims vorig week gehad.
Dus kom maar zei de vrouw .
De plaats is wel gedateerd maar voor rest niks mis mee.
Na fiets en persoonlijke verzorging en klaar voor de blogs te schrijven
Die ik nu eindig met de hoop deze in de stad te kunnen verzenden.
Want deze oudjes hebben geen internet.

Dus laat ik het hierbij.
Gruss Gott

Frans





Geen opmerkingen:

Een reactie posten