zaterdag 18 mei 2013

Dag 21 Assisi - Civita Castellana

Hallo volgers,

Gelukkig was het een misverstand met politie en werd weer vrije man omdat ik kon bewijzen niks te maken te hebben met maffioso.
Na ontbijt en afscheid genomen te hebben en vooral van het Zweeds echtpaar was het inmiddels 08.15 uur.



Otello Assisi.
De weg volgen volgens boekje want mijn navigatie kan de draad niet oppakken.
Eerste dorp na Assisi is Rivotorto daarna Bavagna


Bastardo en Massa Martana en San Gemini en Narni .



In richting Montebuono ben ik na later bleek van de route afgeweken het geen niet slecht heeft uitgepakt.
In Civita Castellana kwam ik weer op de route en heb hier een hotelletje genomen. Ik denk dat ik de enigste gast ben echter dat is niet mijn zorg.
Ik ben voor vandaag weer onderdak.
Vandaag was het lekker weer slechts tegen 16.00 uur viel er een spatje regen van geen betekenis.Het was zelfs 27 graden.
De weg ging op en af en geen meter vlak klimmen en dalen
Ik zit nu op een goeie 50 km van Rome dus morgen bereik ik mijn einddoel
ROME.

Wat staat mij te wachten ?

Nu ga ik stoppen en probeer ergens iets te gaan eten, de eigenaar zal me een adres geven. Het hotel heeft geen keuken.

Tot later

Ciao

Frans

2 opmerkingen:

  1. Lieve pap!
    Geweldig alweer bijna je einddoel bereikt!
    Jij hebt echt superbenen en een superhart! Wij wensen jou heel veel succes met de laatste 50km naar de top: Rome, geniet aldaar en daarna weer gauw huiswaarts dan drinken we er eentje of meer...
    Tot gauw, liefs Felice en de mannen.
    Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frans,

    Niet te geloven...het einddoel is al weer bijna in zicht. Het lijkt allemaal zo snel te zijn gegaan.
    Met heel veel respect lees ik bijna iedere dag je blog, en denk dan: chapeau, petje af Frans! Het thuisfront is ook goed verwend door "miene miens", dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :).
    Succes en vooral nog heel veel genieten van die laatste kilometers richting de top, Rome!
    We zeen os oppe Nieuwenakker!
    Mariel, William en Kian

    BeantwoordenVerwijderen