donderdag 16 mei 2013

S. Giustino Valdarno

Hallo Volgers,

Nog even een klein berichtje .
Ik werd uitgenodigd bij de hoteleigenaar zijn vriendin vraag mij niet hoe het in mekaar zit familiair.
We gingen met zijn auto naar het verblijf van zijn vriendin een boeren bedrijf met 25 hectare. Niet te geloven ze maken alles zelf zoals wijn , grappa, brood . Je kunt het niet bedenken alles.
Het diner wat de gastvrouw voor schotelt was niet gering :
Een risotto met brandnetels
Ei met spinazie ,een soort omelet.
Gefrituurde bloesem en ander blad, artisjok ,ham
Diverse soorten wijn en daarna zelf gemaakte grappa.
Daarna als afsluiting een espresso en wijntje.
Geweldig dus zoiets overkomt mij en dit is nu verrassing als je alleen bent.
Nu zit ik in zijn hotel helemaal alleen en heeft mij de sleutels gegeven en komt morgen vroeg met mij ontbijten
Wat een gast vrijheid .
Nu ga ik slapen en morgen meer over de tor naar Assisi.

Groet frans

Enkele foto's van het dorp en bij de boerderij


Oud


T.o. Nieuw



1 opmerking:

  1. Beste bedevaartganger,

    Fijn is het om je blogs te volgen en te lezen dat het goed gaat, petje af. Wellicht is het ook een bezinningstocht met als einddoel een kaarsje opsteken in de Sint Pieter. Frans geniet ook vooral van de culturele hoogtepunten van de stad Rome. Jeanne is vandaag op bezoek geweest,zo te horen is alles oké. Hopelijk zien we ons voor dat wij op vakantie gaan ( 1 juni).

    Succes,

    Marlie en Pieter

    BeantwoordenVerwijderen