maandag 27 mei 2013

Haelen dag 6 en 7

Hallo Volgers,

Zaterdag 24 mei inmiddels alweer 2 dagen thuis en mijn eerste ritje op mijn racefiets gemaakt




slechts 40 km.
Het was natuurlijk weer even wennen aan het soort fiets.
Vanmiddag verwacht ik goeie vrienden ,bekenden en volgers om met mij een glaasje te heffen op de goede afloop.


Gezellig en vertellen over mijn belevenissen tijdens de tocht.
Zondag precies 4 weken na mijn vertrek


en sluit voorlopig mijn blog tot dat ik iets nieuws te melden heb.



Onderweg- thuis



1 opmerking:

  1. Hoi Frans,

    Ik heb pas gisteren jouw blog bekeken (en gelezen), wat een avontuur!!! Hoewel je belevenissen heel bijzonder zijn geweest kan ik me voorstellen dat het goed is om weer thuis te zijn. En nu...? Wat gaat je volgende uitdaging zijn?

    Groet en tot ziens,

    Marco.

    BeantwoordenVerwijderen