donderdag 23 mei 2013

Dag 4 Rome-Haelen

Hallo volgers,




Mijn laatste blog vanuit Rome en uit Haelen.
Vanmorgen al vroeg in weer om mijn bagage ,fiets en mijzelf startklaar te maken voor de terugreis.
Om 09.00 uur taxi besteld om mij naar het vliegveld te brengen.
De taxi was er precies om negen ondanks een druilig Rome en enorme druk verkeer in de stad.
Het vliegveld Fiumicino ligt op een 40 km van het centrum en dan in die morgenspits is het een hele tour dit in een uur te halen.
Mijn vlucht is om 12.20 uur maar inchecken van bagage en fiets vergt veel tijd dus op tijd aanwezig zijn is een must.(niet als Santiago de C)
Om 11.20 was boarding




Precies op schema richting Düsseldorf en om 14.30 uur landing.
Ik werd opgehaald door Jeanne en Ed.
Om 16.00 uur weer thuis




Hierbij nodig ik volgers ,vrienden en bekenden uit om met mij 't glas te heffen op mijn geslaagde pelgrimstocht en behouden thuiskomst en wel op zaterdag
a.s. vanaf 14.00 uur.

Rome Pelgrim
Frans Jessen


2 opmerkingen:

  1. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE TOP-PRESTATIE!!!
    Har en Christien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frans, Van Harte!!!!

    Als het niet zo ver (ver!?!) was fietste ik morgen even langs.
    We houden contact!

    Groet,

    Han de Visser

    BeantwoordenVerwijderen