dinsdag 21 mei 2013

Dag 1 in Rome

Hallo volgers,

Al vroeg wakker en een niet al te beste nacht.
Veel rumoer van verkeer geen oordopjes ,eigen schuld dikke bult daarbij was het bloed heet op de zaal.
Na het ontbijt heb ik een slaapplaats geregeld voor de volgende 2 nachten in samenwerking met de beheerder.Dat is alweer een zorg minder.
In casa Pellegrini zijn maar 2 nachten verblijf mogelijk.
Daarna naar een bar met wifi om mijn vlucht te boeken. Dit ging niet van een leien dakje na ruim uur nog geen boeking dat had alles te maken met MasterCard ze prefereren een visa.
Deze had ik niet bij me zodat ik eerst maar huis moet bellen voor deze gegevens.Volgende stap naar de Friezenkerk voor mijn testimonium .
Aangekomen op het St. Petrusplein bleek de kerk niet open.
Op de heenweg wat foto's gemaakt







De rest later.
Intussen van Jeanne gegevens ontvangen van Visa en vlucht geboekt voor a.s. Donderdag.
Terug naar de Casa om fiets voor de vlucht te prepareren, helaas geen bedrijf gevonden die dit doen,dus zelf maar iets gedaan en wordt dit goed gekeurd?
Ik ga nu eten met de andere pelegrini's ,vandaag zijn 4 Italianen gekomen en die van gisteren zijn weer weg.Een Tsjechische jongen hiervan afscheid genomen.
Andere nationaliteiten zijn gezelliger dan Italianen deze blijven onder zich kletsen en doen geen moeite een andere taal te spreken.
Ik probeer dit blog nog te verzenden na het eten en schrijf morgen meer.

tot morgen

Frans


En toren van bamboe .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten