woensdag 22 mei 2013

Dag 3 in Rome

Hallo volgers,

Na een slechte nachtrust zat ik om 08.30 uur aan het ontbijt.
Vandaag met de bus maar het St. Pietersplein waar ook de Friezenkerk is gelegen.
De Friezenkerk verstrekt aan pelgrims de oorkonde voor het volbrengen van de pelgrimage. Van deze gebeurtenis en van de kerk foto's gemaakt en nu gebeurd een ramp.Met overzetten van de foto's naar de i-pad krijg ik een mededeling dat er ruimte gemaakt moet worden op de i-pad.
Dus ik maak een selectie van wat verwijderd kan worden echter haal de kaart van de camera er niet uit zodat mijn laatste foto's mee werden verwijderd.
Zodoende kan ik de uitreiking van de oorkonde niet laten zien.
Nu een improvisatie van de Friezenkerk en de oorkonde






Het is nu 14.00 uur en ga wat rusten morgenvroeg om 09.00 uur is de taxi voor mij naar het vliegveld te brengen.
Misschien later of vanavond nog meer details.

frans

3 opmerkingen:

  1. Nou Frans, weer een ervaring rijker. Geniet nog even en een goede vlucht naar Haelen!!!!!!!!!

    Groetjes van Pieter en Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .Hoi Frans, nog even genieten in Rome.
    We wensen je een goede vlucht.
    En alvast welkom thuis.
    groetjes Henk en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Frans,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met alweer een overwinning.
    Als je dit leest ben je al bijna op de terug weg naar HAELEN.
    Wat betreft de verwijderde foto s gewoon volgend jaar opnieuw fietsen.
    Goede vlucht gewenst en tot ziens in Haelen.
    Peter ,Geertje ,Anouk en Stefan.

    BeantwoordenVerwijderen