dinsdag 22 mei 2012

Dag 24 22 mei

Hallo volgers,

Het is nu 17.30 uur en begin mijn blog te schrijven op 25 km van Leon in het zonnetje op het terras van de albergue in Mansilla etc.
Ja volgers jullie geloven het niet vanaf vanmiddag rij ik in korte mouw en broek en jullie zitten te zweten met 30 graden en hier is het circa 23 graden.
Zo zie je maar verschil moet er zijn maar het komt er aan?
Vandaag om 07.30 uur vertrokken uit Fromista na een goede nachtrust en de avond ervoor een goed diner in een plaatselijk restaurant.
Ja, een goed diner 3 gangen voor 10 euro moet je bij ons voor komen dan moet je naar het cafetaria.
Het weer was helder en zon wel nog fris dus toch maar alles aan.
Eerste doel de stad Sahagun met een paar tussenstopjes.In Sahagun uitgebreid getafeld op het plein zelf koffie en soep gemaakt en als toetje een watermeloen.(zie foto)In dorpje Cervatos bar gezocht niet gevonden en was bijna mijn metgezel Bernhard kwijt.In Calzadilla de la Cueza hebben we dan toch uiteindelijk onze koffie met wat lekkers erbij genomen.Vervolgens van Sahagun naar Mansilla de las Mulas circa 35 km.
In totaal vandaag 103 km gemaakt best aardig maar het parcours was dan ook redelijk gemakkelijk.Morgen ook nog redelijk maar dan komt het grote werk dan moeten er 2 passen genomen worden een ervan de Crus de Ferro met een stijging tot 10% en daarna nog zo'n kuitenbijter.
Hier laat ik het bij voor vandaag meer details zijn ook niet zo relevant voor mijn volgers.
Mocht mij nog iets invallen wat de moeite waard dan krijgen jullie nog een vervolg want deze albergue heeft zelf wifi zodat ik niet op zoek naar een bar of iets dergelijks.

Tot later

Frans


Wachten op een stempel voor de albergue in Sahagun
-


Posted using BlogPress from my iPad


Eten op het plein


Stadspoort Sahagun



Ooievaars op de kerktoren in dorpje

Location:Mansilla de las Mulas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten