maandag 21 mei 2012

Pech remmen

Hallo volgers

Tegenslag zoals ik gisteren al schreef problemen met mijn remmen.
Zonder remmen in de bergen is levensgevaarlijk en niet mogelijk.
iIk heb een rijwielhersteller gevonden en hopelijk kan hij mijn probleem oplossen en anders is hier Santiago over.
Niet zo pessimistisch Frans, kop op zeg ik steeds tegen mijzelf. In een grote stad geen woord Spaans en hoe verder.
Ik hoop jullie vanavond beter nieuws te berichten.
Heb intussen al 2 uur in cafe door gebracht met koffie en koek.Om 10.00 uur kan ik bij de rijwielhersteller terugkomen.
Ik hoop op een wonder in figuurlijke zin.

tot later

Frans

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Calle del Carmen,Burgos,Spanje

3 opmerkingen:

  1. Beste Frans,

    je bent pelgrim of niet... Het is bekend dat er op de Camino om de haverklap wonderen of kleine wondertjes gebeuren. Waarom zou jou dat ook niet overkomen... toch?
    Ik heb met jullie te doen. Wat een abominabele weersomstandigheden in Spanje! Normaal zou je droog en warm weer verwachten. Maar wat dat betreft blijft jullie weinig bespaard. Jullie zullen echt gelouterd in Santiago aankomen!
    Maar je zult zien: alles kump good.

    Alle onheil kan ook nog positieve kanten hebben. Zo is het een geluk bij een ongeluk dat er heel wat mindere plekken zijn om pech te krijgen. Burgos is immers een wondermooie stad (maar ook als het regent..?) en er is veel te zien.
    Maak er wat van!

    Veel sterkte en doorzettingsvermogen. Ultreya!
    Buen Camino!

    Een medereiziger uit Landgraaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frans,

    Wij gunnen je ook wel een klein wonder! Thuis hebben we nog een setje liggen maar dat heb je nu natuurlijk weinig aan! Kop op! Je zult zien dat alles goed komt!

    Succes!

    Groeten van 2 anonieme fans! (Raymon en William)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frans

    FF een paar dagen vrij geweest en weer aan het werk nu.
    Kijk tevens ff naar je blog dan. Knap stukje fietswerk van je en alweer bijna bij de Spaanse grens of er overheen al inmiddels..... Via Google Maps naar de rest van de route gekeken. Met Burgos als vertrekpunt zouden het nog zo'n kleine 500 km zijn tot aan de finish. Gelet op het voorgaande traject zeggen wij als wielrenners hobbyisten dat nu voor jou de finale begint en je weet finales moet je leren rijden. Dus voorzichtig aan.....Inderdaad wel liever met een rem extra.....Hopelijk is je gevraagde wonder nog niet de wereld uit!

    Hasta la vista, blief gezondj en geneeeet.....

    Grt Jan Peeters oet Lin

    BeantwoordenVerwijderen