dinsdag 29 mei 2012

Dag 31 29 mei

Hallo volgers,lezers en vrienden van mijn blog,

Vandaag schrijf ik mijn laatste blog vanuit Spanje en morgen de laatste als afsluiting thuis.
Vanmorgen heb ik afscheid genomen van mijn Duitse vriend Bernhard hij is nog met fiets maar Funestere .
Na samen een ontbijt genomen te hebben is hij vertrokken en ben ik nog even in bed gestapt tot 08.00 uur.
Daarna ben ik met mijn fiets naar fietsenwinkel gegaan waar hij wordt ingepakt. Om 16.00 uur staat mijn taxi voor de deur.
Om 17.30 uur vlieg ik naar Palma de Mallorca en vervolgens naar Dusseldorf en als het goed gaat landt hij om 10.45 uur.
Het is nu 13.15 en heb net mijn middagmaal gemaakt en verorberd op het menu stond lasagne en yoghurt bosvruchten en een biertje na.
Toch niet slecht meen ik.
Nogmaals morgen is iedereen welkom voor een glaasje op de goede afloop en ondersteuning van jullie volgers, lezers en vrienden.
Ik probeer op de luchthaven nog wat te schrijven.

Tot later

Frans


Bedankt al voor al die mooie reacties, eventueel tot morgen.
- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Santiago de Compostela

4 opmerkingen:

  1. Frans, wij zullen er in de avonduren zijn om je verhalen te horen.
    Marlie en Pieter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bste Frans,

    WELKOM THUIS!!!
    Ik zou er graag bij zijn geweest, maar ik ben morgen 'verhinderd'. Hoop dat we het kunnen inhalen.
    Het is voorbij, afgelopen, volbracht.
    Ik zal je dagelijkse verslagen missen.

    Tot ziens.

    May

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frans,

    Welkom thuis. Je hebt het toch maar geflikt ! Helaas moet ik vanavond werken maar ik loop binnenkort even bij je binnen om bij te praten.

    Groetjes,

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frans!! Van harte proficiat met deze geweldige prestatie! We hebben je iedere dag gevolgd en vinden het echt top dat je deze toer helemaal gefietst heb. Nu ben je (hopelijk) weer lekker thuis in het warme Nederland en kun je nagenieten van al je avonturen en de reacties die je allemaal gekregen hebt. Ik denk dat al deze indrukken nog heel lang op je zullen inwerken en dat je nog heel vaak aan deze trip zult denken. Werkelijk "'nne groete chapeau" verdiend! Heel veel liefs en veel groeten van Guy en Iris

    BeantwoordenVerwijderen